Оленівська ЗОШ I-III ст.Понеділок, 22.04.2019, 06:50

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рейтинг канала 'Радио Дача'
free counters
Головна » Статті » Різні документи

Аналіз роботи школи за 2008-2009 нр Частина 2

4. Профілізація сільської школи в умовах формування інноваційної особистості

Стратегічна задача педколективу, виходячи з завдань науково-методичної проблеми школи – формування інноваційної особистості в умовах профілізації школи. 
Одним із важливих аспектів оновлення змісту шкільної освіти в 2008-2009 н.р.було створення належних умов для рівного доступу учнів до якісної освіти на засадах особистісно орієнтованої та професійно-практичної направленості та підготовки учнів до зовнішнього незалежного тестування. 
Профілізація старшої школи Оленівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Роки 10 клас 11 клас Кількість учнів 
10 клас 11 клас 
2003-2004 Природничо-математичний Суспільно-гуманітарний Суспільно-гуманітарний 16 15 13 
2004-2005 Суспільно-гуманітарний Природничо-математичний Суспільно-гуманітарний 13 16 15 
2005-2006 Природничо-математичний Суспільно-гуманітарний Суспільно-гуманітарний 15 18 13 
2006-2007 Універсальний Природничо-математичний Суспільно-гуманітарний 9 15 18 
2007-2008 Універсальний Універсальний 14 9 
2008-2009 Суспільно-гуманітарний Природничий 16 13 
2009-2010 Природничий Суспільно-гуманітарний 10 14

Виходячи з умов та можливостей школи (кадрове та матеріальне забезпечення, соціальний запит батьків та учнів) в 2007 році розроблено проект «Профільне навчання», в якому передбачається впровадження профільного навчання в умовах сільської однокомплектної школи. 
В 2008-2009 н.р. середній бал навчальних досягнень учнів становив 8,0 в І семестрі балів, в ІІ семестрі – 8,1 балів ( в порівнянні з минулим роком відповідно - 8,0 балів та 8,1)

Рейтинг навчальних досягнень по класах 
в 2008-2009 н.р 

Відмінники навчання Оленівської ЗОШ І-ІІІ ст.




Результативність участі учнів Оленівської ЗОШ І-ІІІ ст. 
у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін

Навчальний рік Всього учасників Призерів Переможців Учасники обласних олімпіад 
2005-2006 44 16 8 7 
2006-2007 35 6 1 0 
2007-2008 33 11 4 4 
2008-2009 35 12 4 4 
Сьогодні з впевненістю можна говорити про підняття престижу знань, інтелекту серед учнівської сільської молоді. Багато учнів додатково займається вивченням основ наук, комп’ютерною грамотністю, іноземними мовами, піклується про своє фізичне, моральне та духовне здоров’я, навчається на підготовчих курсах при вузах, Як результат, майже 100% вступ випускників нашої школи 2008 року у заклади освіти: з 9 випускників вступило у вищі навчальні заклади – 67 %, у середні спеціальні заклади – 1 чол., ПТУ – 2 чол. Медалісти школи минулого року (Івчик Л., Рубляк О., Проскурняк А.) успішно підтверджують свої знання, навчаючись у вузах. 
Медалісти Оленівської СШ 
та їх працевлаштування з 2001 року

2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 
Всього 
медалістів 4 2 0 1 2 4 2 3 0 
Золота медаль 0 1 0 1 2 2 1 3 
Срібна медаль 4 1 0 0 0 2 1 0 0

Працевлаштування 
випускників-медалістів школи 1. Дніпропетровський гірничий університет (Штефан Д.) 
2. Дніпропетровський аграрний університет (Степанян А.) 
3. Українська фінансова академія (Нікітчук С.) 
4. Дніпропетровська аграрна академія (Удовик В.) 
5. Дніпропетровський університет бізнесу і права (Цвіткова М.) 
6. Дніпропетровська митна академія (Чекмез М.) 
7. Дніпропетровська митна академія (Чекмез В.) 
8. Українська медично-стоматологічна академія ( Чекмез І.) 
9. Дніпропетровський національний університет (Зінов'єва К.) 
10. Дніпропетровський національний університет (Петриченко Ю.) 
11. Дніпропетровський аграрний університет (Жоломус М.) 
12. Українська медично-стоматологічна академія (Дурович В.) 
13. Полтавський педагогічний університет (Бринза Н.) 
14. Дніпропетровський аграрний університет (Голіченко М.) 
15. Дніпропетровський національний університет (Киричок Д.) 
16.Харківська юридична академія (Рубляк О.) 
17. . Українська фінансова академія (Івчик Л.) 
18. Український хіміко-технологічний університет (Проскурня А.) 

В школі працює НТУ «Пошук», в якому залучено 12 учнів для написання науково-дослідницьких робіт та учнівських проектів. Плєшко Ірина (10 кл.), Конопенко О. (9 кл.), Силка В. (9 кл.), є учасником секції «Історичне краєзнавство» при обласній МАН, Гончаренко О.(10 кл.) – секції «Географія», Вусатенко О. (9кл.) – секції «Біологія». У районному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт взяли участь 3 учні нашої школи (Лобанова В. (ІІ місце у секції «Історія і краєзнавство), Плєшко І., Гончаренко О.) 
З метою залучення учнів до профільного навчання налагоджена співпраця з Українським державним хіміко-технологічним університетом. На базі цього вузу учні 8-10 класів пройшли чотириденну практику «Хімія для початківців».

Аналіз участі учнів Оленівської ЗОШ І-ІІІ ст. у ЗНО


5. Аналіз виховної роботи за 2008-2009 н.р.

 

Виховна діяльність школи була спрямована на реалізацію Законів України ″Про освіту″, ″Про загальну середню освіту″, державних національних програм.

Управління виховною роботою здійснювали заступник директора з виховної роботи Овечко А.В. та педагог-організатор Аветісян С.Г.

Головна увага приділялася формуванню громадянина – патріота України, створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини, виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, формування належних гігієнічних навичок і здорового способу життя.

Протягом року питання виховної роботи розглядалось на нарадах при директору:

″Про результати роботи І модуля ″Я і колектив″ (30.09.07)

″Про стан виконання комплексної програми зі злочинністю у ІІІ кварталі 2008 року″ (30.09.08)

″Про результати роботи модуля № 3 «Я і закон» (28.10.08)

″Про результати роботи модуля  № 6 « Я і лідер»(27.01.09)

″Про результати роботи модуля « Я і моє здоров′я» (18.12.07)

″Про результати проведення Місячника оборонно-масової роботи″ (24.02.09)

″Про результати роботи модуля « Я і творчість»″ (24.03.09)

Розглядалися питання виховної роботи і на засіданнях педагогічної ради ″Роль виховного потенціалу уроку в оволодінні учнями стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості″, ″Система патріотичного і превентивного виховання – важлива умова формування в учнів життєво необхідних громадянських компетентностей; на загальношкільних батьківських зборах, засіданнях м/о класних керівників, проводились оперативні наради класних керівників.

Аналіз відвіданих уроків та виховних заходів показав, що виховна робота проводиться на належному рівні, використовуються сучасні технології виховання.

У школі працювали гуртки ″Легкоатлет″ (Бажан М.В.), ″Вокальний″ (Баранник Є.Г.), ″Солоне тісто″ (Голіченко Л.С.), ″Логіка″ (Штефан Г.Г.), ″Витинанка″ (Голіченко Л.С.). Гурткова робота в школі ведеться на належному рівні.

Успіх виховного процесу залежить від відносин між учителем та учнем, які мають розвиватись на основі співробітництва і ділового партнерства, тому працюючи над реалізацією концепції виховної роботи школи, педагогічний колектив організував і проводив ряд заходів згідно плану.

 

Соціальний захист

 

Значна увага протягом навчального року приділяється встановленню взаємозв’язку діяльності закладу і учнівських сімей. Питання соціального захисту учнів сплановано в річному плані роботи школи.

У серпні-вересні та грудні проводилися рейди-огляди утримання, навчання та виховання учнів з різних категорій сімей. За результатами рейду складено акти обстежень житлово-побутових умов проживання багатодітних сімей та дітей-інвалідів, складено соціальний паспорт школи.

На шкільному обліку перебуває: багатодітних сімей – 5, всього дітей у цих сім’ях – 15, з них навчаються в школі – 12. Неповних сімей – 37, з них виховує одна мати – 21, виховує один батько -,  виховує мати з вітчимом – 15, діти ″афганців″ - 4,  діти-інваліди -3,  дітей напівсиріт – 5, дітей, батьки яких є трудовими мігрантами – 3, дітей з малозабезпечених сімей – , з них навчаються в школі – . Діти, схильні до бродяжництва –Філіпчук С. (6 кл.), Давиденко С.(6 кл.), Овечко С.(11 кл.).

Дітей – сиріт та дітей, батьки яких брали участь у ліквідації аварії на ЧАЕС немає. З категорії важковиховуваних на шкільному обліку перебуває 5 учнів.

Протягом навчального року класоводи та класні керівники сприяли тому, щоб діти пільгових категорій брали участь у шкільних, позашкільних та районних заходах, мали доручення.

Здійснено соціальну підтримку та матеріальну допомогу через ряд заходів:

-         надана знижка на фото;

-         безкоштовний перегляд циркової вистави, тощо.

Учні пільгових категорій початкових класів 100%  забезпечені гарячим харчуванням. Учні старших класів харчуються не всі. До сільської ради подано звернення з метою виділення коштів на гаряче харчування учням пільгових категорій. Відповідь – не має коштів.

На запобігання негативного впливу соціального середовища на дітей пільгових категорій, ведеться робота класоводами та класними керівниками згідно виховних планів та плану роботи школи.  Взято на контроль місце перебування цих дітей влітку.     

 

Гурткова робота

 

Згідно з річним планом роботи школи та планом внутрішкільного контролю за якістю навчально-виховної роботи у грудні цього року адміністрацією школи  вивчався стан гурткової роботи. Перевірялися питання охоплення учнів школи гуртковою роботою, активність їх під час проведення занять, результативність роботи гуртків (проведення виставок, участь в конкурсах, загальношкільних святах). Під час перевірки відвідано гурткові заняття вчителів Голіченко Л.С, Баранника Є.Г, Староконь Л.С, Бажана М.В, Штефан Г.Г, Міщук В.А. Перевірено журнали, плани гурткових занять, проведено співбесіди з усіма керівниками гуртків та учнями.

В школі працювало 9 гуртків, до роботи в них  залучено  107 учнів, що складає 68,3%  від загальної кількості учнів. Під час перевірки з’ясовано, що найбільшою популярністю в учнів користується спортивна секція ″Легкоатлет″, гурток Азимут,  а також спортивні секції з баскетболу, футболу (Бажан М.В.). В момент проведення занять були присутні 75 % складу учнів, зарахованих до гуртків (відсутні з поважних причин). На спортивних секціях всі учні були в спортивній формі. Головною ознакою занять у спортивних секціях є налаштованість учнів на роботу. Заняття мають чітку структуру, побудовані методично грамотно.

Мають постійний склад та користуються популярністю гуртки: ″Вокальний″ (Баранник Є.Г.), ″Журналіст″, (Староконь Л.С.), ″Солоне тісто″, «Витинанка» (Голіченко Л.С.), ″Умілі руки″ (Штефан Г.Г.) ″Чарівний клубок″ (Міщук В.А.)  Усі перелічені гуртки мають високі показники за підсумками районних та обласних спортивних змагань та конкурсів-оглядів.

Результативність роботи гуртка Умілі руки: виставка робіт на батьківських зборах, екскурсія в природу, участь у конкурсі на краще виготовлення гірлянд на новорічну ялинку.

Результативність роботи гуртка Чарівний клубок: виставка робіт на батьківських зборах та районному семінарі бібліотекарів, виготовлення закладок для підручників.

Результативність роботи гуртка Драматичного: конкурс на кращого декламатора, на кращу сценічну роль, районний семінар бібліотекарів, конкурс української пісні Сплітаємо український віночок.

Результативність роботи гуртка Легкоатлет: першість школи з кросу, участь у першості району з Козацького гарту, першість школи з військово-спортивного багатоборства, першість школи Нумо, хлопці!, першість району Нумо, хлопці!″, участь у змаганнях з військово-спортивного багатоборства.

Результативність роботи гуртка Журналіст:регулярний випуск газети Шкільні вісті″(10 номерів), участь та перемога на районному рівні в конкурсі літературних творів Олімпійський рух: історія і сьогодення, участь в конкурсі літературних творів ім.П.Яцека, презентація газет Родинне дерево на загальношкільному святі Родина, як зірка єдина.

Результативність роботи гуртка Вокальний: свято Першого дзвоника, свято Вітаємо з Днем Вчителя, конкурс Сплітаємо український віночок, родинне свято Родина, як зірка єдина, свято до Дня Захисника Вітчизни, участь в районних конкурсах та святах Міс Аліса, Рюкзачок, до Дня працівників сільського господарства, до Дня міліції та ін.

Бесіди з учителями-предметниками  дають змогу зробити висновок, що учні, які займаються у гуртку ″Журналіст″ краще пишуть твори на уроках мови та літератури, а учні, які відвідують ″Вокальний″ гурток постійні учасники шкільних та районних конкурсів художньої самодіяльності. Учні, які відвідують гурток ″Логіки″ легко справляються з математичними завданнями. Учні гуртка Азимут ходять в туристичні походи та знайомляться з історією рідного краю. Робота гуртків Умілі руки та Чарівний клубок розвивають пізнавальну і творчу активність, уміння працювати в групах та самостійно.

До роботи гуртків задіяні учні, які перебувають на внутрішкільному обліку.

В новому навчальному році залучати до гурткової роботи на безкоштовній основі представників громадськості та батьків учнів.

 

 

 

Правовиховна робота

Однією зі складних проблем сучасної школи є наявність правопорушень серед дітей та підлітків. На виконання плану заходів щодо реалізації Комплексної програми профілактики злочинності на 2006-2010 р., наказу районного відділу освіти №323 від 29.10.2008 Про стан роботи з профілактики правопорушень, шкідливих звичок серед учнівської молоді в навчальних закладах району та  з метою недопущення учнями негативних вчинків, пропаганди здорового способу життя в школі проведена багатогранна системна робота: Створено систему профілактичної роботи: -         здійснюється контроль за відвідуванням учнями школи (облік ведеться класними керівниками в журналі, педагогом-організатором в спеціальному журналі); -         розроблено правила для учнів; -         проводиться цикл бесід на правову тематику; -         у школі створена рада профілактики правопорушень; -         в межах учнівського комітету працює комісія дисципліни і порядку; -         проводиться систематична (індивідуальна робота з дітьми); -          ведення щоденників дисципліни і порядку шкільним центром дитячої організації ″Берегиня″. -         щотижневий звіт про стан чергування та правопорушення на робочих лінійках щопонеділка. -         2 рази на рік (жовтень, квітень) поновлюються банки даних на неблагополучні сімї -         класними керівниками відвідані неблагополучні сім’ї, складено акти обстеження житлово-побутових умов неблагополучних сімей, проведено засідання батьківських лекторіїв, індивідуальні бесіди з учнями групи «ризику» та їх батьками. -         З метою профілактики правопорушень учні залучені до  гурткової роботи та організації змістовного дозвілля. Протягом навчального року відбулося 14 зустрічей з працівниками правоохоронних органів, кримінальної міліції, з представниками служби в правах неповнолітніх, з представниками центру зайнятості та працевлаштування. Зустрічі з представниками юстиції та правоохоронних органів: Зустріч з дільничим інспектором Магдалинівського РВ ГУМВС Степаняном Артаком Юріковичем (15.10.2008) Зустріч з державним виконавцем відділу державної виконавчої служби Магдалинівського районного управління юстиції Степаняном Айком Юріковичем (14.10.2008) Зустріч із старшим слідчим слідчого відділу Магдалинівсчького РВ ГУМВС Сердюк Ларисою Василівною (01.09.2008) Зустріч із спеціалістом Магдалинівського районного центру зайнятості Сидоренко Валентиною Станіславівною (02.09.2008) Зустріч з інспектором ОДР Колісником А.П. (16.10.2008) Зустріч з начальником Магдалинівського районного управління юстиції Суршком В.В. ( 6 зустрічей протягом жовтня- грудня 2008 р.) Зустріч із заступником начальника управління – начальником відділу РАЦС Магдалинівського РУЮ Пановою Тетяною Павлівною. Зустріч із молодшим лейтенантом міліції о/у  КМСД Магдалинівського районного відділу ГУМВС Тонконог І.М. (15.12.2008) Зустріч із дільничим інспектором міліції Завийбородою В.Л. (15.12.2008) Серед заходів превентивного виховання, яке передбачає попередження злочинності серед неповнолітніх, заслуговують на високу  оцінку місячник правового виховання, тиждень правознавства, тиждень правових знань спільно з Магдалинівським управлінням юстиції, бесіди з представниками правоохоронних органів, колективні  творчі справи. Проведено тиждень безпечного дорожнього руху (13 – 17.10.2008 р.). Результати проведення тижня висвітлено в газеті ″Агро-Інформ″ за 25.10.2008 р.; В минулому навчальному році  відбулося засідання педагогічної ради ″Стан правовиховної роботи в школі″, На батьківських збори та батьківських лекторіях  постійно піднімалося питання на правову тематику згідно річного плану роботи 1-11 кл. -               ″Заохочення і покарання дитини, правила поводження учнів у школі та громадських місцях″; -               ″Відповідальність батьків за вчинки дітей″ -               ″Повага до людей важлива риса людини″ -               ″Про права та обов’язки учнів″ -               ″Відповідальність батьків за злочини, скоєні їх дітьми″ Але, незважаючи на проведену системну роботу з даних питань в  школі все ж є учні, якими вчинено правопорушення, а саме Шмалько Олександр. На внутрішкільному контролі стоять такі учні: Бутенко Є.(11 кл), Філіпчук С. (6 кл.),  Давиденко С. (6 кл.), Потенко О.(5 кл.). Проводиться профілактична робота з учнями, які стоять на внутрішкільному обліку (6 чол.) На кожного з таких учнів заведена індивідуальна картка, в якій фіксуються загальні відомості про учня  та його сім’ю і робота, яка з ним проводилася.  На особливому контролі перебувають Бутенко Є. (11 кл.), Потенко О. (5 кл.),  Класному керівнику Бажану М.В, не дивлячись на роботу, яка проводилась протягом минулого навчального року, посилити роботу з батьками  та Бутенком Євгеном, який перебуває на внутрішкільному контролі за станом дисципліни. Клименко Н.Д. спланувати роботу по психологічній адаптації Потенка Олега в середній школі  та тримати постійний зв'язок з його батьками. Не дивлячись на проведену велику профілактичну роботу класних керівників Клименко Н.Д, Бажана М.В, наявність учнів, які стоять на районному обліку, схильних до правопорушень вважається як упущення у виховній роботі. Класні колективи 6, 7, 8, 9  класів за минулий навчальний рік не мали значних порушень дисципліни, а робота класних керівників Староконь Л.С., Приходько В.Г, Окунь І.Г., Удовик О.П. заслуговує на подяку. Класні керівники тримають на контролі оздоровлення  та відпочинок на канікулах дітей, схильних до правопорушень. З метою профілактики правопорушень, бездоглядності, бродяжництва серед неповнолітніх в школі реалізуються програми «Громадянське виховання особистості в умовах розвитку української державності», «Здоров’я через освіту», «Програма розвитку дитячих і молодіжних організацій», діти, схильні до правопорушень, залучаються до занять в спортивних секціях, спортивно-масових заходах.    

Категорія: Різні документи | Додав: lsv (20.10.2009)
Переглядів: 12925 | Рейтинг: 3.2/32
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Котра година?


Block title
Block content

Посилання на сайти
Google.com
Незалежне тестування
Інформаційний портал шкіл
МОН України
Відділ креативної освіти та інноваційного менеджменту ДОІППО
Досвід вчителів Дніпропетровщини
Чутівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Форум директорів шкіл України
село Личкове
сайт Дмухайлівської ЗОШ
сайт Новопетрівської ЗОШ
сайт Очеретуватівської ЗОШ
Докучаївський сайт
Дитячий центр " Колобок"
Корпорація "Агро-Овен"
Навчальні програми з усіх предметів
Магдалинівський район
Погода

Locations of visitors to this page

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний хостинг uCoz