Оленівська ЗОШ I-III ст.Понеділок, 22.04.2019, 06:19

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рейтинг канала 'Радио Дача'
free counters
Головна » Статті » Методика викладання

Напрямки методичної роботи в школі

Научно-методическая работа

Автор: Елена Евгеньевна  http://www.mriya.org.ua
Tuesday, 30 June 2009


 

 


Внутрішньошкільна методична робота у школі „Мрія"

з педагогічними кадрами спрямована на:

 - формування професійної компетентності,

  - збереження та розвиток творчого потенціалу

всього колективу,

  - вироблення інноваційного стилю діяльності,

  - підготовку вчителів до пошукової діяльності,

  - залучення до науково - дослідницької та експериментальної діяльності з метою

впровадження інноваційних особистісно - орієнтованих технологій в навчально -

виховний процес.

 

Основні завдання:

-         кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;

-         упровадження в навчально - виховний процес інноваційних методик і

технологій, трансформування наукових ідей у практику діяльності вчителів

навчального закладу;

-         розробка чіткої системи роботи щодо підвищення фахового та методичного

рівня педагогічних кадрів в умовах оновлення змісту і структури освіти;

-         вивчення, накопичення, апробація, впровадження в практику перспективного

досвіду вчителів новаторів, нових освітніх технологій та систем.;

-         залучення педагогів до науково - дослідницької діяльності.

Для ефективної реалізації вищезазначених завдань методична робота  у нашому

навчальному закладі має безперервний характер; робота всіх структурних одиниць

та ланок спрямована  на реалізацію науково-методичної проблеми школи  і приведена

до певної системи.

 

Основні форми методичної роботи

Головним у методичній роботі є надання реальної, дієвої допомоги вчителям  у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок, вмінь. Для підвищення ефективності функціонування системи науково - методичної роботи у навчальному закладі при плануванні роботи враховувалися вимоги, які випливають з об'єктивних закономірностей процесів підвищення професійної компетентності вчителів:

-         практична спрямованість;

-         науковість;

-         конкретність;

-         систематичність та системність;

-         оперативність;

-         оптимальне поєднання різних сучасних форм та методів роботи.

Планування науково - методичної роботи будується на основі діагностики (2 рази на рік); аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб та пропозицій. Моделювання динамічної структури, змісту й форм науково - методичної роботи відбувається з урахуванням результатів аналізу,  освітніх потреб суспільства, науково - методичної проблеми школи.

У методичній роботі враховано індивідуальні, групові та загальношкільні форми роботи.

 

Індивідуальні форми роботи:

-    діагностування;

-         стажування / наставництво;

-         самоосвіта;

-         конкурс „Учитель року", „Класний керівник року";

-         атестація;

-         індивідуальні консультації, співбесіди;

-         творчі звіти;

-         видання методичних посібників, розробка авторських програм, підручників;

-         практичний показ інноваційних методів педагогічної праці на уроках, в позакласній роботі;

-         висвітлення в засобах масової інформації;

-         фестиваль педагогічних ідей та інновацій.

 

Групові форми роботи:

-         методичні об'єднання;

-         творчі групи;

-         семінари - практикуми;

-         „Школа вищої педагогічної майстерності";

-         „Школа вдосконалення майстерності

-         „Школа становлення молодого вчителя";

-         тренінги;

-         випуски методичних бюлетенів;

-         лабораторія інноваційних технологій: експериментальна робота щодо запровадження нових навчальних програм; застосування в навчально - виховній роботі інноваційних технологій та методик;

-         видання методичних посібників, розробка авторських програм, підручників;

-         висвітлення в засобах масової інформації.

 ----------------------------------------------------------------------------

Повний текст статті можна подивитисяна сайті :  http://www.mriya.org.ua




Категорія: Методика викладання | Додав: lsv (25.08.2009)
Переглядів: 2749 | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Котра година?


Block title
Block content

Посилання на сайти
Google.com
Незалежне тестування
Інформаційний портал шкіл
МОН України
Відділ креативної освіти та інноваційного менеджменту ДОІППО
Досвід вчителів Дніпропетровщини
Чутівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Форум директорів шкіл України
село Личкове
сайт Дмухайлівської ЗОШ
сайт Новопетрівської ЗОШ
сайт Очеретуватівської ЗОШ
Докучаївський сайт
Дитячий центр " Колобок"
Корпорація "Агро-Овен"
Навчальні програми з усіх предметів
Магдалинівський район
Погода

Locations of visitors to this page

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний хостинг uCoz