Нова адреса сайту школи http//olenivka.dnepredu.com - • Самоаналіз роботи школи
Оленівська ЗОШ I-III ст.Четвер, 08.12.2016, 02:05

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | • Самоаналіз роботи школи | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рейтинг канала 'Радио Дача'
free counters
  САМОАНАЛІЗ   РОБОТИ
ОЛЕНІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТ. за 2008-2009 н.р.
 

 








Місія школи:
«НАВЧИТИ УЧИТИСЬ І  ЖИТИ»
В 2008-2009 н.р. в школі - 11 класів-комплектів, 152 учнів
В 2009-2010 н.р. в школі - 11 класів-комплектів, 143 учня

Динаміка
кількісного складу учнів Оленівської ЗОШ І-ІІІ ст.

чисельність учнів школи 



• Школа має бібліотеку, спортивну залу, їдальню, шкільний музейний комплекс, спортивну площадку, навчально-дослідні ділянки, комп’ютерний клас (11 комп’ютерів)
• 19 учителів. З них: 9 – учителів вищої категорії, 3 - „учителя-методиста”, 6 – „старших учителя”, 4 –Відмінника освіти України

Результативність роботи школи за 2008-2009 н.р.

Наші досягнення (на районному, обласному та Всеукраїнському рівнях):

• Школа – лауреат обласного конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу.
• Школа стала переможцем обласного конкурсу «Сільська школа» в номінації «Школа громадянського становлення»
• Педагогічний колектив Оленівської ЗОШ зайняв І місце в районному огляді-конкурсі на кращу організацію сучасної моделі навчального закладу школи культури здоров’я і став лауреатом обласного конкурсу
• Педагогічний колектив нагороджено дипломом як переможця обласного туристсько-краєзнавчого конкурсу «Золотий Колобок - 2008», присвяченому Року туризму в Україні в номінації «Краща краєзнавчо-пошукова діяльність школярів» серед педагогічних колективів Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва
• Плєшко Ірина та Аветісян Арміне – учениці 10 класу, переможці в районному та учасники обласного конкурсу дитячих малюнків «Бюджет очима дітей - 2009»
• Лобанова Віка – учениця 8 класу, учасниця програми обласного європейського клубу «З любов’ю до Батьківщини - до Європейської спільноти» при ДДЮЦМС  «КОЛОБОК»
• Учні школи стали лауреатами та призерами обласного конкурсу «Олімпійський рух: історія та сьогодення» в номінаціях: фотографія, малюнки та літературні твори
• Мотрусенко Ілона (3 клас) та Плєшко Ірина (10 клас) – учасниці Всеукраїнського конкурсу дитячих малюнків «Діти за чисту енергію»
• Лобанова Світлана Василівна – нагороджена грамотою за якісну підготовку вихованців до участі в Обласному туристсько-краєзнавчому конкурсі «Золотий Колобок - 2008», присвяченому Року туризму в Україні. Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва
• Лобанова Віка – учениця 8 класу, переможиця районного заочного зльоту юннатів «Мій рідний край – моя земля» та учасника обласного еколого-натуралістичного центру дітей та учнівської молоді в секції «Квітникарство та озеленення»
• Учні школи стали учасниками обласного конкурсу «Об’єднаймося ж, брати мої»
• Учні школи приймали участь в обласних олімпіадах з історії, географії, німецької мови, екології.

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ ШКОЛИ в 2008-2009 н.р.:

• Державно-громадське управління школою як важлива умова функціонування сільської школи та створення її позитивного іміджу
• Робота з підвищення педагогічного, психологічного, методичного та фахового рівня педагогічних працівників
• Забезпечення інформаційного простору для вчителів та учнів засобами новітніх інформаційних технологій та широкої комп’ютеризації школи
• Профілізація сільської школи в умовах формування інноваційної особистості
• Формування інноваційної особистості через впровадження сучасних технологій навчання та виховання
• Формування соціальної компетентності та почуття патріотизму в учнівської молоді через різні форми шкільного туризму та краєзнавства
• Формування здорового способу життя як соціально-педагогічної умови становлення особистості

Аналіз роботи школи в 2008-2009 н.р.
за основними напрямами

1. Державно-громадське управління школою як важлива умова функціонування сільської школи та створення її позитивного іміджу

Значну роль в 2008-2009 н.р. педколектив Оленівської ЗОШ І-ІІІ ст. відводив удосконаленню системи управління школою, і в першу чергу, стратегічному управлінню. Колегіально були визначені специфічні цілі діяльності школи, розроблено стратегії для досягнення цих цілей, враховуючи всі найсуттєвіші зовнішні та внутріш¬ні умови, що постійно розвиваються, трансформуються і змінюються.
Стратегічне державно-громадське управління школою стало важливою умовою функціонування школи та допомагає створювати її позитивний імідж.
В 2008-2009 н.р. педколектив Оленівській ЗОШ з метою стратегічного управління сучасною школою продовжує працювати за розробленою в 2007 році моделлю Концептуальної програми розвитку школи «12 кроків назустріч дітям» на період 2007-2012 рр. Дана програма, метою якої є формування інноваційної особистості, здатної вчитися щодня і впродовж усього життя, а відтак – гідно відповідати на виклики часу, передбачає реалізацію 12 педагогічних проектів, якими охоплено всі сфери навчально-виховного процесу, а саме:
«Творчий учитель – творчий учень»,
«Становлення і розвиток виховної системи»,
«Профільне навчання»,
«Школа сприяння здоров′ю»,
«Інформаційно-бібліотечний центр»,
«Початкова школа»,
«Школа – мій дім»,
«Школа-сад безперервного цвітіння»,
«Комп′ютеризація школи – забезпечення інформаційного простору для вчителів та учнів»,
«Туризм і краєзнавство в школі – важлива умова формування соціальної компетентності учнів»,
«Шкільний музей ІІІ тисячоліття»,
«Шкільний літній університет».
Всі проекти передбачають впровадження сучасних технологій навчання, залучення всіх суб′єктів навчально-виховного процесу, а також громадськість села до їх реалізації.
На основі проектних технологій, стратегічного державно-громадського управління школою та сучасного освітнього менеджменту моделювання цілісної системи розвитку і функціонування школи як соціокультурного центру села є одним із головних завдань школи на сучасному етапі.
Сьогодні Оленівська ЗОШ, беручи до відома невтішний стан соціально-культурних об’єктів в селі Оленівка (див. табл.1), взяла на себе ряд функцій даних об’єктів і стала по праву культурно-освітнім центром села.

Табл. 1

Соціально-культурні об’єкти

Було

  радянські часи)

Зараз

  період  незалежності)

Будинок культури

1

0

Клуб

2

1

Дитячий  садок

2

0

Бібліотека

2

1

Звісно, така ситуація негативно позначається на успіхах, здоров’ї та соціальній адаптації майбутніх першокласників нашої школи, потребує особливої уваги та додаткових зусиль класоводів початкової школи як в оволодінні грамотності майбутніх школярів так і в набутті їх компетенцій на стартовому етапі шкільного життя. Тому при школі створено підготовчі курси майбутніх першокласників «Школа раннього розвитку» (керівник Молотова Т.А.). В цьому навчальному році розпочала роботу Школа молодих батьків, яка допомагає молодим батькам знаходити відповіді на важливі питання виховання їхніх дітей.
Для вирішення шкільних проблем були залучені члени батьківського комітету, сільської громади, депутати всіх рівнів, Оленівської сільської ради, керівники місцевих організацій та установ, спонсори, ТОВ „Агро-Овен”. Участь учителів у місцевому самоврядуванні завжди є важливою для вирішення освітянських проблем. Два вчителі школи є депутатами Оленівської сільської ради, які беруть найактивнішу участь у громадському житті села та консолідують разом з депутатським корпусом свої зусилля заради того, щоб місцевий бюджет був максимально соціальним, який би передбачав кошти для розвитку освіти. Важливі питання, такі як харчування, оздоровлення, соціальний захист дітей пільгових категорій, матеріально-технічне забезпечення, ремонт шкільних приміщень, енерго- та теплопостачання - вирішуються на районних сесіях, райдержадміністрацією, відділом освіти. Завдяки спільним зусиллям вище зазначених структурних одиниць державно-громадського управління позитивно вирішується ще одне із важливих питань для школи - відновлення роботи дитячого садка.
Велика увага приділяється співпраці з місцевим ТОВ „Агро-Овен”, завдяки чому вирішено ряд шкільних проблем:
• Організація безкоштовного підвозу учнів
• Транспортне забезпечення (безкоштовне) учнів та вчителів на всі районні заходи
• Надання можливості щотижневого висвітлення результатів роботи школи на сторінках газети "Агро-інформ”
• Допомога у вирішенні питань щодо ремонту школи
• Проведення спільних заходів:
- благодійні зустрічі учнів школи з дітьми-сиротами дитячого будинку ”Берегиня” обласного центру у клубі "Пекін” (м.Дніпропетровськ).
- зустрічі з ветеранами праці
- товариські зустрічі школи і ТОВ "Агро-Овен” з різних видів спорту

Тож моделювання цілісної системи розвитку і функціонування школи як соціокультурного центру села залишається одним із головних завдань школи в 2009-2010 н.р.
Соціально-психологічний клімат в педагогічному колективі сприяв продуктивній праці кожного вчителя та також допомагав у формуванні позитивного іміджу школи. В школі визначені основні пріоритети діяльності, створено власну філософію, унікальну особливу систему цінностей, традицій, авторську модель випускника школи, оригінальну систему виховної роботи, своє бачення майбутнього школи.
Через засоби масової інформації (районну газету „Наше життя” та місцеву „Агро-Інформ”) систематично (щотижня) висвітлюються важливі події шкільного життя. Періодично випускаються шкільні газети комп′ютерної верстки „Шкільні вісті”(Староконь Л.С.). В новому навчальному році планується відновити випуск шкільних газет „Ріднокрай” (Лобанова С.В.), «Навколо світу» (Приходько Л.В.), «Читай лики» (Приходько Ю.А.), редакторам яких слід приділити увагу їх систематичному випуску (двічі на рік). Систематично випускається третій рік класна газета 8 класу (кл.кер. Окунь І.Г.)

 

2. Робота школи з підвищення педагогічного, психологічного, методичного та фахового рівня педагогічних працівників

Наявність педагогічних працівників
з почесними званнями
(станом на 01.09.2009 р.)


З 2005 року здійснюється перехід педколективу школи до роботи над науково-методичною проблемою "Формування інноваційної особистості через моніторинг якісного профільного навчання та новітні технології виховання”. До складання програми роботи над проблемою залучені практично всі члени колективу, в першу чергу творчий потенціал. Розроблено технологічну схему, модель роботи над проблемою, творчою групою розробляється система моніторингу відстеження проміжних результатів. Дана проблема пронизує всі ділянки внутрішкільної методичної роботи.
В 2008-2009 н.р. педколектив завершив роботу над четвертим етапом ″Коригуючим″ реалізації науково-методичної проблеми.
Головними напрямками діяльності педколективу стали: впровадження в навчально-виховний процес інноваційних методів та педагогічних технологій, серед яких можна визначити інтерактивні методи навчання, метод проектів, інтеграція навчальних курсів, впровадження авторських курсів, створення адаптованого освітнього середовища для організації особистісно орієнтованого навчання обдарованої дитини. На початку року була створена методична рада школи на чолі з директором Лобановою С.В. До складу її ввійшли заступники директора з навчально-виховної та виховної роботи – старші вчителі Приходько Л.В, Овечко А.В, голови методичних об’єднань – вчителі-методисти Штефан Г.Г, Бажан М.В., старші вчителі – Приходько В.Г., Жоломус І.М.

 
 


Освітньо-кваліфікаційний рівень
педагогічних працівників
(станом на 01.09.2009 р.) 


Протягом навчального року відбулися засідання методичної ради школи за темами: аналіз методичної роботи педколективу за минулий навчальний рік; основні напрямки методичної роботи та затвердження роботи школи над єдиною методичною проблемою в 2008-2009 н.р.; проблеми розвитку педагогічної творчості (з досвіду роботи вчителів); планування та організація позакласної роботи вчителів-предметників з основ наук та робота з обдарованими та здібними дітьми; стан роботи учителів над обраними ними методичними проблемами; про результати проведення шкільних предметних олімпіад; організація експериментальної роботи в школі; створення групи контролю адаптації учнів 5 класу до навчання у школі другого ступеня; підготовка до ЗНО та ДПА у 2008-2009 н.р.; підведення підсумків атестації 2009 р.; підсумки моніторингу навчального процесу за рік; про планування методичної роботи на наступний навчальний рік; затверджено план роботи з молодими та малодосвідченими учителями, Школи професійної майстерності (серед вчителів вищої категорії) та Школи молодих батьків; удосконалення навчально-виховного процесу на основі сучасних педагогічних технологій.
Протягом року працювали 4 шкільних методоб’єднань: суспільно-гуманітарного, природничо-математичного, початкових класів, класних керівників. Їх завдання – сміливо впроваджувати інноваційну діяльність у свою роботу, працювати не автономно, а намагатися практично в повній мірі забезпечити наступність навчально-виховної роботи та системи цілеспрямованої роботи зі здібними та обдарованими дітьми. Члени методичного об′єднання вчителів початкових класів в своїй роботі ефективно використовували протягом навчального року матеріали методичного кабінету ″Кафедра навчання і виховання початкових класів″ (зав.кабінетом учитель-методист Штефан Г.Г.), створеного у 2007 році, та поповнили його новими методичними розробками, удосконалено каталог педагогічних видань.

Розподіл педагогічних працівників
за кваліфікаційними категоріями 


Вся структура роботи з педкадрами, її зміст ґрунтується на моніторинго-діагностичній основі з урахуванням проблем технології педагогічної праці. Творчі звіти, педагогічні консиліуми, методичні тижні з метою виявлення творчих здібностей, стимуляції творчих пошуків педагогів знайшли своє місце в роботі школи. В цьому році за результатами атестації педагогічних працівників Попович Н.О. було присвоєно вищу кваліфікаційну категорію, Міщук В.А. підтвердила першу кваліфікаційну категорію, Луковніковій А.М. присвоєно І кваліфікаційну категорію.
Проводиться моніторинг розвитку навчально-виховної системи та методичної роботи в школі: динаміки якісного і кількісного складу педагогічних кадрів, рівня педагогічної майстерності учителів школи, динаміки рівня навчальних досягнень учнів з базових навчальних дисциплін на рейтинговій основі результатів участі учнів у шкільних, районних та обласних олімпіадах, конкурсах, змаганнях, фестивалях.
В цьому році розроблено Положення про ″Навчально-методичний центр інноваційної педагогічної майстерності″ (далі – Центр), для якого надано кабінет. На базі цього Центру будуть працювати Школа вищої педагогічної майстерності, до складу якої увійшли вчителі вищої категорії, що мають звання ″учителя-методиста″ та ″старшого вчителя″, шкільні методичні об′єднання (суспільно-гуманітарне та природничо-математичне) та творча група по організації та впровадженню експериментальною діяльністю школи. Завдання Центру: удосконалення та популяризація кращого педагогічного досвіду, впровадження новітніх педагогічних технологій. Сприяння успішному проведенню експерименту з проблем формування життєво компетентної особистості. Засідання педагогічних рад проводиться у нестандартних формах (″круглі столи″, тренінги, диспути). Такі вчителі як Жоломус І.М, Овечко А.В. є тренерами тренінгової системи з ОБЖ та ″Ми – громадяни України″ та з курсу ″Досліджуючи гуманітарне право″.
Упродовж року налагоджено роботу по підвищенню педагогічної майстерності вчителів, а саме: організовано роботу вчителів над темами самоосвіти.
Лобанова С.В. пройшла курсову перепідготовку в ДОІППО за програмою «Школа майбутнього».
Протягом року вчителі школи були активними учасниками районних семінарів з базових дисциплін. На базі школи було проведено районні семінари шкільних бібліотекарів (листопад 2008 р.), заступників з виховної роботи (Квітень 2009 р.) та районний семінар-практикум молодих керівників шкіл (березень 2009 р.).
Розроблено графік відкритих уроків та виховних годин, заходів. Слід відзначити високу майстерність, професіоналізм, використання комп’ютерних технологій та впровадження інтерактивних методик на уроках таких вчителів, як Штефан Г.Г, Овечко А.В, Бажан М.В, Окунь І.Г.
Налагоджено взаємовідвідування уроків вчителями школи, але слід вказати на відсутність чіткої системності в даному питанні. Стало гарною традицією проведення щороку предметних тижнів з базових дисциплін. Слід відмітити високу організацію та масове залучення учнів до участі в проведенні таких тижнів, як: тиждень правознавства (Овечко А.В.) спільно з районним управлінням юстиції, тиждень математики в початкових класах (Штефан Г.Г.), тиждень юних книголюбів (Приходько Ю.А.), тиждень дорожнього руху (Приходько Л.В.) та місячник фізкультури (Бажан М.В.).
Овечко А.В. є керівником районних методичних об’єднань – учителів історії та заступників директора з виховної роботи.
Шкільний центр видавницької діяльності випустив ряд брошур. Штефан Г.Г, Бажан М.В, Лобанова С.В. подали матеріали до друку у фахові періодичні видання.
Самоосвіта вчителів організована за такими напрямками:
- огляд нормативних документів;
- новинок психолого-педагогічної літератури;
на методичних нарадах (1 р. на тиждень) Приходько Л.В. знайомила з новинками педагогічної преси.

Віковий склад
педагогічного колективу
(станом на 01.09.2009 р.)

Інформаційно-методичний кабінет поповнився новими матеріалами і методичними розробками вчителів, доповідями на засіданнях педагогічних рад, шкільних методоб’єднань, матеріалами з районних та обласних семінарів.
В цьому навчальному році школа стала переможцем районного конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу «Школи культури здоров′я» та лауреатом обласного конкурсу.
Педколектив школи взяв участь у:
- обласному науково-практичному семінарі «Компетентнісний підхід до відбору, структурування і розробки змісту сучасної шкільної історичної та суспільствознавчої освіти» (на базі Васильківського району)
- виїздних засіданнях професійного клубу директорів сільських шкіл (Петропавлівський район , листопад та Верхньодніпровський район, квітень 2009 р.)
- обласних філософсько-богословських читаннях ″Православ’я у сучасній культурі″ (Дніпропетровська фінансова академія, листопад)
- обласній науково-практичній конференції «Ретроспектива історичної спадщини у краєзнавчих проектах: Голодомор 1932-1933 рр. на Дніпропетровщині» (ДОІППО, листопад)
- обласному семінарі-практикумі керівників закладів з розвитку творчої особистості за темою: «Фандрайзінг» (на базі НВК №353 м. Дніпропетровська, листопад).
- Всеукраїнській нараді при Міністрі освіти і науки І.О.Вакарчуку з учителями загальноосвітніх навчальних закладів та викладачами вищих навчальних закладів «Проблеми сучасної історичної освіти та шляхи їх вирішення» (Київ, МОН України, грудень 2008 р.)
- практичних семінарах та конференціях в рамках обласного проекту ″Народна пам’ять: ХХ ст.″ (при ДОІППО)
- Обласному підсумковому туристсько-краєзнавчому заході «Золотий Колобок – 2008» (Дніпропетровськ, грудень 2008 р.)
- Обласному навчально-методичному семінарі-практикумі «Інтеграція основ правознавства у навчанні суспільствознавчим дисциплінам та педагогічні інновації в процесі організації та введення науково-дослідницької діяльності старшокласників» (Дніпропетровський юридичний ліцей, лютий 2009 р.)
- Першому модулі обласного Європейського клубу «З любов′ю до Батьківщини- до Європейської спільноти» (Дніпропетровськ, березень 2009 р.) та другого модуля (Канака, травень 2009 р.)
- Обласному засіданні Круглого столу «Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи» (ДОІППО, березень 2009 р.)
- Обласному семінарі-практикумі по облаштуванню наметового табору «Канака» (Велика Алушта, травень 2009 р.)
- Обласних олімпіадах з історії, географії та німецької мови (ДОІППО, січень 2009р.)
Також протягом року відбулися психолого-педагогічні семінари за темами: ″Педагогічна адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі″ ( за участю батьків, вчителів та психолога); «Психологічний аналіз уроку: на допомогу учителю»; «Психолого-педагогічна характеристика особистості учня»; педагогічні читання «Педагогічна спадщина В.Сухомлинського», «З досвіду роботи видатного педагога О. Захаренка (за прочитаним твором «Слово до нащадків О.Захаренка); «Психолого-педагогічний супровід розвитку інноваційної особистості у навчально-виховному процесі»»; «Діагностика агресивності. Конфлікт і правопорушення», «Синдром згоряння»
Протягом навчального року регулярно відбувалися засідання Школи молодого вчителя (керівник Приходько Л.В.) Особливо слід відзначити роботу Штефан Г.Г., наставника молодого вчителя Шерстюк В.Ю., яка відповідально поставилася до наставницької роботи. Проводила з учителем бесіди, відвідувала уроки, позакласні заходи, допомагала в оформленні шкільної документації»

Інформаційно-методичний кабінет поповнився новими матеріалами і методичними розробками вчителів, доповідями на засіданнях педагогічних рад, шкільних методоб’єднань, матеріалами з районних та обласних семінарів.

Отже, зробивши ґрунтовний аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік перед педагогічним колективом поставлені нові завдання, які зумовлюють необхідність пошуку принципово нових шляхів розвитку освіти і виховання, що і стануть одним із головних завдань методичної роботи в школі в новому навчальному році. А саме:

• Систематично працювати над підвищенням рівня методичної роботи в школі.
• Створити робочі групи з узагальнення досвіду та вивчення системи роботи вчителів, що атестуються у 2010.р.
• Залучати вчителів до підготовки авторських робіт для участі в ярмарку педагогічних ідей і технологій.
• Створити робочу групу по організації та впровадженні експериментальної діяльності школи з проблеми «Педагогіка життєтворчості як стратегічна основа розвитку сучасної освіти»
• Оформити методичний кабінет, в якому створити «Навчально-методичний центр інноваційної педагогічної майстерності»
• Керівникам шкільних методоб’єднань:
- Спланувати тематику засідань м/о на 2009-2010 н.р. відповідно до завдань V етапу роботи над шкільною науково-методичною проблемою.
- Систематично працювати над поповненням кабінетів методичною літературою та дидактичним матеріалом.
• Вчителям-предметникам та класоводам:
- Систематично працювати над підвищенням рівня самоосвіти.
- Спланувати серію відкритих уроків, позакласних заходів на 2009-2010 н.р.

3. Комп’ютеризація школи - забезпечення інформаційного простору для вчителів та учнів

В 2008-2009 н.р. педколектив продовжував роботу над реалізацією проекту «Комп′ютеризація школи – забезпечення інформаційного простору для вчителів та учнів» на 2007-2012 рр., який передбачає необхідність розвитку освіти на основі нових концепцій і запровадження сучасних інформаційних технологій у навчальний процес; підготовку нової генерації педагогічних кадрів. 


На сучасному етапі комп’ютери у нашій школі використовуються не лише на уроках інформатики, але для окремої категорії вчителів вони ще не стали альтернативним засобом навчання. Учнів та вчителів школи максимально залучено до вивчення основ інформатики через гуртки, факультативи, додаткові години з інформатики, роботу комп’ютерного всеобучу. Всі вчителі в попередні роки вивчали основи інформатики за програмою МS „Партнерство в навчанні” та отримали посвідчення ДОІППО та курси «Intel @. Навчання для майбутнього».; як результат - володіють комп’ютером на рівні користувачів. З активним впровадженням комп’ютера у повсякденну шкільну діяльність та з метою відстеження проміжкових та підсумкових результатів моніторингу якості освіти в школі активно використовується комп’ютерна підтримка управлінської, науково-методичної та навчально-виховної діяльності шкільного колективу. Активно протягом року впроваджувалися проектні технології з комп′ютерною підтримкою на уроках німецької мови (Приходько В.Г.), географії (Приходько Л.В.), історії (Лобанова С.В.) та при створенні екологічних проектів (Окунь І.Г.) Ефективно використовуються електронні програми „Річний план роботи школи”. В школі створено „Електронну базу даних” (на учнів, учителів, батьків, випускників, техперсонал). Щорічно створюються та поновлюються діючі програми з управлінської діяльності, поновлено комп’ютерну презентацію школи, електронну нормативно-правову базу з освітньої галузі. Діє Центр шкільної видавничої діяльності (випуск шкільних газет, методичних посібників, збірок поезій місцевих поетів та збірок дитячої творчості. В 2009-2010 н.р. вчителям слід систематично випускати брошури комп′ютерної верстки з авторськими роботами та продовжити роботу над створенням шкільної бази тестів з базових дисциплін у програмі „Editor” з метою підготовки учнів до зовнішнього незалежного тестування. На базі початкової школи працював гурток «Сходинки до інформатики» (кер. Штефан Г.Г.), в якому було залучено учнів 1-4 класів. Учень 6 класу Плєшко Максим став переможцем ІІ туру Всеукраїнських олімпіад з інформатики. Учні на уроках образотворчого мистецтва оволоділи технікою комп′ютерної графіки. В кабінеті інформатики оформлено виставку робіт Лобанової Віки та Плєшко Максима.

Частина 2 доповіді
Частина 3 доповіді
Форма входу

Котра година?


Block title
Block content

Архів записів

Посилання на сайти
Google.com
Незалежне тестування
Інформаційний портал шкіл
МОН України
Відділ креативної освіти та інноваційного менеджменту ДОІППО
Досвід вчителів Дніпропетровщини
Чутівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Форум директорів шкіл України
село Личкове
сайт Дмухайлівської ЗОШ
сайт Новопетрівської ЗОШ
сайт Очеретуватівської ЗОШ
Докучаївський сайт
Дитячий центр " Колобок"
Корпорація "Агро-Овен"
Навчальні програми з усіх предметів
Магдалинівський район
Погода

Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Locations of visitors to this page

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний хостинг uCoz